ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ (ΚΥΡΙΕ, ΟΥΚ ΕΙΜΙ ΙΚΑΝΟΣ ΙΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΓΗΝ ΕΙΣΕΛΘΗΣ) «Κύριε, οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς ἵνα μου ὑπὸ τὴν στέγην εἰσέλθῃς»(Ματθ. 8, 8) «Κύριε, δὲν εἶμαι
ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ (ΚΥΡΙΕ, ΟΥΚ ΕΙΜΙ ΙΚΑΝΟΣ ΙΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΓΗΝ ΕΙΣΕΛΘΗΣ) «Κύριε, οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς ἵνα μου ὑπὸ τὴν στέγην εἰσέλθῃς»(Ματθ. 8, 8) «Κύριε, δὲν εἶμαι
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Στις πρόσφατες πανελλαδικές εξετάσεις τέθηκε στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον ερώτημα: «να εκφράσετε την άποψή σας για την αξία της ιστορικής γνώσης και να
ΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΕΝ ΣΟΙ ΣΚΟΤΟΣ ΕΣΤΙ, ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΠΟΣΟΝ; «Εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον;» (Ματθ. 6, 24) «Κι αν το φως
ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ «Δεν είναι συμφέρον να αναπαυόμαστε με πληρότητα σε όλα» (Αββάς Δωρόθεος) Ζούμε σε έναν πολιτισμό που μας δημιουργεί την αίσθηση ότι αν δεν τα έχουμε όλα όπως






