ΤΡΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ «Ἐξανοιγέσθω ἡ πύλη τοῦ θεοδόχου ναοῦ. Τὸν γὰρ ναόν τοῦ πάντων βασιλέως καὶ θρόνον σήμερον ἐν δόξῃ ἔνδον λαβών, Ἰωακείμ
ΤΡΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ «Ἐξανοιγέσθω ἡ πύλη τοῦ θεοδόχου ναοῦ. Τὸν γὰρ ναόν τοῦ πάντων βασιλέως καὶ θρόνον σήμερον ἐν δόξῃ ἔνδον λαβών, Ἰωακείμ
ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ Είπε ο Αββάς Ιωάννης ο Κολοβός: «Αν ζει κάποιος με νηστεία και πείνα, οι εχθροί χάνουν τη δύναμή τους στην ψυχή του» (από το «Γεροντικό») Κάθε περίοδος
ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ Είπε ο αββάς Μωυσής ο Αιθίοπας: «Όποιος βαστάζει τις αμαρτίες του, δεν βλέπει τις αμαρτίες του πλησίον του» (από το «Γεροντικό») Ολοένα και περισσότερο στους καιρούς
ΟΥΚ ΑΠΕΘΑΝΕΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΘΕΥΔΕΙ «῎Εκλαιον δὲ πάντες καὶ ἐκόπτοντο αὐτήν. ῾Ο δὲ εἶπε· Μὴ κλαίετε· οὐκ ἀπέθανεν, ἀλλὰ καθεύδει. Καὶ κατεγέλων αὐτοῦ, εἰδότες ὅτι ἀπέθανεν» (Λουκ. 8, 52-53) «῞Ολοι ἔκλαιγαν






